Chiang mai; 1 tot 5 maart

4 maart 2020 - Chiang Mai, Thailand

Hallo allemaal!

Vandaag een nieuwe blog om jullie weer een beetje op de hoogte te houden!

Morgen check ik uit bij het hostel genaamd: “common hostel”. Erg goed, veel leuke en gezellige mensen ook! Ik heb hier de afgelopen dagen erg fijn geslapen.
Chiang mai de stad zelf is mega leuk! Je hebt er veel te doen, in de stad en zowel in de omgeving. Ik heb heel veel leuke koffie tentjes en ontbijt/lunch tentjes bezocht! Lekkere massages, olifanten tour, een kook cursus, nachtmarkt bezocht... Het was echt top! De olifanten tour en de kook cursus dat waren echt twee hele leuke ervaringen! Ik hou van olifanten, ze dan van zo dichtbij te mogen bewonderen is geweldig! Thais eten is heerlijk, thuis eten we het regelmatig maar hoe zij het hier klaar maken is natuurlijk wel iets anders. Heb er vast en zeker wat van opgestoken!

Ik heb een Nederlandse jonge vrouw ontmoet, ik zeg vrouw omdat zij wat ouder is dan de meeste backpackers. Doet er verder niet toe, super leuke meid!! Ik vertrek morgen al naar pai en zij een aantal dagen later, samen hebben wij wel hetzelfde plan om maandag de 9e vanuit pai naar koh phangan te gaan. We hebben samen een vlucht geboekt. Fijn om elkaar hierin een beetje te kunnen helpen.

Ook nog twee meiden van mijn leeftijd ontmoet, zij komen uit Amsterdam. Zitten nu al in pai en ontmoet ik daar waarschijnlijk nogmaals. Bij pai heb ik gezien dat er veel watervallen zijn, die zou ik graag willen zien en verder heb ik nog niet veel plannen. Ik verblijf 1 nacht in een hotel met zwembad.. had even wat afkoeling nodig!! Daarna verblijf ik 3 nachten in een hostel die aangeraden werd door de meiden die ik heb leren kennen. Ik heb er veel zin in, schijnt erg leuk en mooi te zijn daar.
Ik ga nu nog even genieten van mijn laatste avondje in Chiang Mai!
Foto’s zet ik er ook weer op!
Tot snel, liefs. 🌞🌞🐘

1. Silvia de Wit:
    7 maart 2020
    Hallo Amber,
    Heb je verhalen gelezen en je foto's bekeken, jij vermaakt je wel!
    Super leuk wat je allemaal onderneemt en mooie foto's.
    Geniet ervan!
    Groetjes Silvia
  2. Kim:
    7 maart 2020
    Hee Amber, ziet er goed uit allemaal. Net voor het vertrek van Hans&Tineke gegeten en ook zij hadden veel zin in Thailand. Wij zelf hebben het ook altijd erg goed gehad in Thailand en de contreien van Cambodja.Ik ben benieuwd wat jij van Bangkok vindt? Geniet van al het moois. Khwam rak Makmay.😁 Kim &Edu 💕