Koh Samui 10 t/m 14 maart

14 maart 2020 - Koh Phangan, Thailand

Goedemorgen allemaal!

Afgelopen dagen was ik op het eiland Koh Samui. Heel druk eiland met onwijs veel Engelse!! Op dit eiland had je veel mogelijkheden om te feesten, maar toch waren er weinig jongeren vond ik.

Ondanks dat heel leuk gehad! Heb een leuke snorkel excursie gedaan waarbij we ook naar een pig island zijn gegaan. Helaas geen dolfijnen gespot maar een hele lekkere dag gehad!

Vooral veel uitgerust aan het strand en iedere ochtend ontbeten met een smoothie bowl!

Ik heb nog rotterdammers ontmoet die mij de travestieten bar hebben laten zien, een onwijs grappige en leuke avond gehad daar! Je moet en zal het gezien hebben hier in Thailand, ik moet zeggen de shows waren erg leuk in elkaar gezet! Het was hilarisch!!

Vanmorgen vroeg de boot gepakt naar Koh Phangan, ik lig nu op het strand te wachten tot mijn ouders hier aankomen!

Aankomende tijd ben ik gezellig met hun samen op pad! Ben benieuwd of ik een keer bruiner ben dan mijn vader, maar dat zal wel niet!! De meeste weten wel hoe bruin mijn vader kan zijn...

Info mbt Corona virus: Het is hier rustig, je wordt bij iedere bus, boot of vliegtuig reis gecontroleerd of je verhoging heb. Op de eilanden en zowel in het vaste land, schijnt het erg rustig te zijn qua toerisme. In heel Thailand zijn er minder dan 100 mensen besmet, het gaat hier dus beter dan in Nederland.
Voor jullie, let een beetje op en koop niet de hele supermarkt leeg asjeblieft! Denk aan elkaar!

Ik neem even een duik in de super heldere en blauwe zee! Tot snel! Bye 🌞🌞🌸

1. Jolanda:
    14 maart 2020
    Geweldig 🥰
  2. Neeltje:
    15 maart 2020
    He lieve Amber,
    Wat een mooie foto's.
    Je bent echt aan het genieten.
    Nog heel veel plezier en mooie verhalen.
    Groetjes Neeltje😘
  3. Lisa:
    16 maart 2020
    Wat een prachtige reis ben je aan het maken,zoveel zien en doen en wat heerlijk dat je ouders komen heel veel plezier nog 😘
  4. Joke:
    16 maart 2020
    Geniet er lekker van 🥰🥰
    Maak plezier en een hele fijje tijd ook samen met je ouders 😘